maanantai 19. marraskuuta 2012

'I'm sorry, I can't forget'

Tää on se fiilis minkä mä saan, tää musiikki on mulle elämää suurempaa!

c minä

Latasin vihdoin Spotifyn koneelleni. Heipodei yöunet, kun illalla saan avattua tämän ihmeellisen musiikin maailman! Kulutan nykyään tunteja vain kuuntelemalla musiikkia, jota Spotifystä todella löytyy laidasta laitaan:D olen löytänyt paljon uusia biisejä, joista on tullut osa lempikappaleideni kirjoa ja vanhat suosikit olen löytänyt uudestaan.

Nyt soi mm. Kymppilinja, Raappana, Mikael Gabriel, Flowboysfam, Kapasiteettiyksikkö, Aste ja Brädi:)

Joo tässä postauksessa ei ollut mitään pointtia, koska en jaksa etsiä mitään hyvää linkattavaa kappaletta YouTubesta, joten:D...

Tämän hetken fiiliksiä kuvaa tällainen setti:

Tekiskö mieli heittää elämäs seinää?
'Sul on elämä edes', pelkkää sanaheinää.
Et tuu mitään hienoo kokeen kumminkaa
ku vieläkään ei saa mitä haluaa.
Ahdistus se vaan ei millään mene pois,
eikö tää muutenki jo helvettii ois.
Mikset helvetti vaan osaa unohtaa,
jonkun muun elämää oliki se satumaa.
Älä jätä mua, en pysy koossa enää,
eikö mulla ollukkaa ketää?
Päässä heittää, mikset mene jo?
Tikkuu vaille valmis on sun rovio.
Unelmaski on jotain niin naurettavaa,
myy elämäs, halvalla ostakaa.
Vitun turha ämmä, ruma piski,
turhaan kaulassas roikkuu toi risti.
Et kuitenkaa selvii loppuun asti,
oot vaan niin vitun sairas lapsi


Kuulemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti